Sberbank BH ugroženim klijentima prioritetno odgađa plaćanja obaveza

Sberbank BH prioritetno rješava pristigle zahtjeve klijenata koji su pogođeni širenjem pandemije koronavirusa, a imaju pravo na ostvarivanje olakšica u skladu sa donesenim privremenim mjerama. Ovim načinom određivanja prioriteta u radu Banka nastoji, na prvom mjestu odgovoriti na zahtjeve klijenata kojima je finansijska pomoć u ovim okolnostima najpotrebnija.

Mjere su rezultat nastojanja bankarskog sektora i odluka agencija za bankarstvo sa ciljem ublažavanja negativnih efekata uzrokovanih širenjem bolesti COVID-19.

Odobravanje privremenih mjera predviđeno je za klijente Banke fizička lica koja su ostala bez posla ili su im značajno smanjeni izvori prihoda, te klijente Banke pravna lica kojima je ugrožena likvidnost ili solventnost.

Zahtjev za odobrenje privremenih mjera za ublažavanje servisiranja obaveza prema Banci za fizička lica je dostupan putem web stranice Banke (www.sberbank.ba), Viber chata, a klijenti mogu besplatno nazvati i Kontakt centar na broj 0800 200 70.

Za fizička lica dostupna je mogućnost moratorija, odnosno odgode u otplati kreditnih obaveza na period do 90 dana bez obračuna zatezne kamate na iznos dospjelih obaveza, bez dodatnih naknada i bez promjene kamatne stope, kao i prolongacija roka otplate kreditnih obaveza. Obračunata redovna kamata će biti linearno raspoređena na preostale anuitete po isteku perioda moratorija.

Kada su u pitanju zahtjevi pravnih lica, Banka će sa posebnom pažnjom pristupiti svakom pojedinačnom slučaju. Pripremljen je program sveobuhvatnih mjera, od mogućnosti uvođenja moratorija u trajanju do 90 dana, zatim uvođenja grace perioda ili produženja roka otplate do odobravanja dodatnih sredstva za potrebe finansiranja tekuće likvidnosti. Sve ove mjere bi trebale ublažiti posljedice i osigurati kontinuitet poslovanja klijenta.

Banka može pokrenuti moratorij samoinicijativno u okviru redovnog procesa praćenja potraživanja u kašnjenju ukoliko se radi se o klijentu koji je pogođen negativnim efektima vanrednih okolnosti. Mjerama neće biti obuhvaćeni klijenti koji su imali finansijske probleme i prije izbijanja pandemije.

Obrada ostalih kreditnih zahtjeva klijenata biće usporena u ovom periodu. Sberbank BH moli klijente za strpljenje i razumijevanje, te podsjeća da se zbog dobrobiti ličnog zdravlja, kao i zdravlja najmilijih, pridržavaju svih mjera koje su izrekle nadležne institucije, te da vode računa o mjerama prevencije koje su poduzete u poslovnicama Banke.