Ugroženim klijentima odgađamo plaćanja obaveza
Aplicirajte online
Ako želite više informacija ili želite zakazati sastanak, molimo unesite Vaše kontakt podatke i mi ćemo kontaktirati Vas
Jedinstvena naknada za korištenje svih proizvoda, usluga i asistencija
Izaberite opciju u zavisnosti od svojih poslovnih potreba.
Plaćanja u zemlji i inostranstvu
(Re)finansiranje obrtnih sredstava / finansijska ravnoteža / održavanje likvidnosti
VišeAplicirajte online
Za finansiranje obrtnih sredstava ili za premoštavanje kratkoročnih neusklađenosti
Nabavka trajnih obrtnih sredstava, opreme i finansiranje investicija.
Odobrenje okvirne finansijske podrške Klijentu
Banka se obavezuje da će na prvi poziv izvršiti isplatu carinskih dadžbina
Banka će na prvi poziv izvršiti isplatu određene sume novca korisniku garancije
U slučajevima kada se realizacija ugovorenog posla ustupa tenderima
Ukoliko prodavac ne izvrši ugovorenu isporuku, Banka se obavezuje da će kupcu isplatiti iznos avansa
Banka ima ulogu da kupca ili investitora zaštiti od rizika
Klijentu se olakšava i ubrzava proces izdavanja pojedinačnih garancija iz okvira
Kartica za bezgotovinsko plaćanje i isplatu gotovine u BiH i inostranstvu.
VišeKartica za bezgotovinsko plaćanje i isplatu gotovine u BiH i inostranstvu.
Kartica koja je Vaš finansijski oslonac u svakoj poslovnoj situaciji
Izgubli ste karticu?
Spriječite zloupotrebu
Obavljajte transakcije bilo kad i bilo gdje uz znatno niže naknade
24 sata dnevno bez obzira gdje se nalazite imate pristup Vašim računima
Budite uvijek u toku!
Sa jednim programom i jednom karticom poslujte sa svojim računima u svim bankama koje su u sistemu Hal E-Bank
Banka na Vašem radnom mjestu
Omogućili smo Vam direktan pristup finansijskim tržištima putem Customer Desk-a
Štedite za sigurnu budućnost Vašeg poslovanja
Mirno spavajte, vaše dragocjenosti su na sigurnom
Aplicirajte online
Dragi klijenti,
Sberbank BH je pripremila paket mjera podrške svojim klijentima čija kreditna sposobnost je ugrožena ili smanjena usljed negativnih efekata širenja bolesti COVID-19. Vrijeme pred nama nosi neizvjesnost. Želimo ga podijeliti sa vama.
Sveobuhvatni paket mjera se odnosi kako na fizička tako i na pravna lica.
Kod fizičkih lica moratorij će se odobravati ukoliko se ocijeni da su nastupile značajne promjene u kreditnoj sposobnosti uzrokovane slijedećim situacijama:
Zahtjev za odobrenje privremenih mjera za ublažavanje servisiranja obaveza prema banci za fizička lica je dostupan putem:
Banka može pokrenuti moratorij samoinicijativno u okviru redovnog procesa praćenja potraživanja u kašnjenju ukoliko se radi o klijentu koji je pogođen negativnim efektima vanrednih okolnosti. Mjerama neće biti obuhvaćeni klijenti koji su imali finansijske probleme i prije izbijanja pandemije.
Kada su u pitanju zahtjevi pravnih lica, Banka će sa posebnom pažnjom pristupiti svakom pojedinačnom slučaju, a mjere podrške će se odnositi na:
Za podnošnje zahtjeva klijenti se mogu obratiti nadležnom bankaru zaduženom za vođenje poslovnog odnosa sa klijentom. Prethodno navedene mjere odnose se na sve poslovne subjekte koji su na bilo koji način pogođeni pandemijom COVID-19 odnosno ukoliko je:
Odgoda plaćanja nedospjelih anuiteta na način da Banka prolongira naplatu glavnice i kamate unutar određenog perioda.
Moratorij je odgoda otplate kompletne kreditne obaveze, a to znači glavnice i kamate. Grace period podrazumijeva odgodu otplate samo glavnice, dok se otplata kamate nastavlja.
Otplata kredita se stavlja u mirovanje. Rok dospjeća kredita se produžuje za rok odobrenog mirovanja. Redovna kamata će se obračunavati tokom trajnja mirovanja i ista će biti linearno raspoređena na preostale postojeće anuitete po isteku perioda moratorija.
Banka neće naplaćivati dodatne naknade niti za uvođenje moratorija niti tokom trajnja moratorija.
Banka neće povećati kamatne stope za kredite u moratoriju. Dodatno, tokom trajnja moratorija Banka neće obračunavati niti naplaćivati zatezne kamate.
Prema odlukama Agencija pravo na posebne mjere mogu ostvariti klijenti koji su direktno ili indirektno pogođeni vanrednim okolnostima izazvanim virusnim oboljenjem „COVID-19“. To znači da je njihova kreditna sposobnost pogoršana, odnosno izvori za otplatu smanjeni čime je onemogućeno ili će biti onemogućeno izmirivanje obaveza prema Banci.
Kod fizičkih lica, Banka će odobravati moratorij klijentima ukoliko su nastupile sljedeće okolnosti:
Moratorij se odobrava na 3 mjeseca uz mogućnost prolongacije u zavisnosti od razvoja daljnjih okolnosti
Zahtjev je moguće podnijeti putem:
Banka može pokrenuti moratorij i druge posebne mjere samoinicijativno u okviru redovnog procesa praćenja potraživanja u kašnjenju ukoliko se radi se o klijentu koji je pogođen negativnim efektima vanrednih okolnosti.
Trenutno rok do kada možete podnijeti zahtjev nije ograničen. Ipak, preporučujemo da što prije podnesete zahtjev ukoliko je nastupio neki od slučajeva koji podliježe odobrenju moratorija.
Nakon što u zahtjevu navedete razlog zbog kojeg je kreditna sposobnost pogoršana isti ulazi u proces razmatranja.
Nakon toga, Banka će vam putem nekog od zvaničnih kanala komunikacije dostaviti ponudu.
Krediti, kreditne kartice i prekoračenja po tekućim računima.
Uz zahtjev možete priložiti bilo koji dokument koji dokazuje da je došlo do smanjenja ili ugroženosti mjesečnih primanja poput: rješenje o izolaciji, otkaz ugovora o radu, potvrda poslodavca da je došlo do smanjena primanja i slično.
(Re)finansiranje obrtnih sredstava / finansijska ravnoteža / održavanje likvidnosti
Trebate pomoć?
Računi i platni promet
Krediti
Garancije i akreditivi
Online usluge
Sberbank BH d.d. Sarajevo, Fra Anđela Zvizdovića 1, 71000 Sarajevo
Razvoj: Omnitask